Virtuální asistent


Zajistí administrativu, zpracování dat, komunikaci, rešerše, vyhledání kontaktů, evidenci, správu administrativních systémů, jednání s úřady, obchodní korespondenci i protokolární přípravu meetingů a konferencí. 

Administrativa

Zpracování podkladů. Přepis dat. Rešerše. Dohledání kontaktů. Vedení tabulek. ERP a další administrativní podpora vašeho podnikání.

Organizace

Profesionální organizace schůzek, meetingů, konferencí nebo prezentací. Protokolární zajištění celé akce. 

HR a personalistika

Pomoc s vyhledáním zaměstnanců. Vedení pohovorů. Péče o stávající zaměstnance. Pracovně-právní administrativa.

Komunikace

Obchodní korespondence. Jednání s úřady. Vyřízení telefonátů nebo e-mailů. Zajištění překladů. 

Firemní web

Texty pro vaše firemní webové stránky, správa e-shopů, firemního blogu nebo webu. Tvorba obsahu a firemních aktualit.