Virtuální asistent

Virtuální asistent podporuje růst vašeho byznysu. Zajišťuje administrativu, komunikaci i organizaci, aniž by docházel do vaší firmy. Platíte ho jen za skutečně odvedenou administrativní práci. To šetří vaše náklady a zvyšuje efektivitu vašeho podnikání.

Virtuální asistence je moderní formou administrativní podpory vaší firmy. Třeba potřebujete  jen několik hodin měsíčně pomoci s tříděním e-mailů, vyřízením telefonátům, přepisem dat do excelové tabulky nebo se sepsáním obchodní korespondence. Virtuální asitent vám poskytne administrativní, komunikační i organizační služby ve chvíli, kdy je skutečně potřebujete

Jak funguje virtuální asistent?

  • Objednáte si konkrétní službu, například vyřízení obchodní komunikace, třídění e-mailů, rešerši, vyhledání kontaktů nebo přepis dat do excelové tabulky. 
  • S virtuálním asistentem si dohodnete rozsah práce - při objednávce odhadne, kolik času mu konkrétní úkony zaberou a kdy je zpracuje.
  • Zaplatíte jen za skutečně odvedenou práci. Šetříte tak náklady ve své firmě.
  • S virtuálním asistentem můžete komunikovat online - například přes e-mail nebo Skype. Zadání si můžete dojednat i telefonicky.  


Kolik vás budou služby virtuálního asistenta stát?

Cenu za služby virtuálního asistenta si vždy dohodnete dopředu. Zatímco plat sekretářky nebo sekretáře na plný úvazek se pohybuje kolem 20 tisíc korun, virtuálnímu asistentovi platíte jen skutečně odvedenou práci. Hodinová sazba se pohybuje od 200 do 350 korun dle náročnosti a odbornosti zadané práce. 


S čím vám virtuální asistent pomůže?

S veškerou administrativou, organizací nebo komunikací ve vaší firmě. Typově jde například o následující služby. 


  • Přepis dat, například do excelové tabulky. 
  • Obchodní komunikace a vyřízení e-mailů.
  • Vyhledávání kontaktů na internetu.
  • Překlady textů a obchodní korespondence.
  • Vyřízení telefonátů a sjednání schůzek. 
  • Rešerše a příprava podkladů na jednání.
  • Tvorba firemní prezentace.
  • Protokolární zajištění vašeho meetingu nebo konference. 
  • Jednání s úřady. 
  • Zadávání dat do různých administrativních systémů (ERP). 
  • Správa webových stránek, tvorba aktualit a textů.